تماس

ترک اعتیاد کریستال مشهد

ترک اعتیاد کریستال مشهد و دنیایی پر از خنده و نشاط
ترک اعتیاد کریستال مشهد

چند توصیه برای ترک اعتیاد کریستال در مشهد

اگر از اعتیاد به کریستال یا نوعی مت‌آمفتامین خسته شده اید و تصمیم گرفته اید از مصرف آن صرف نظر کنید، توصیه ما این است که از یک کارشناس یا مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد درخواست کمک کنید و از یک برنامه درمانی بسیار قوی بهره مند شوید. یک برنامه بازیابی و ریکاوری بعد از مصرف کریستال که ساختار یافته باشد، می تواند به شما کمک کند هوس های شدید مرتبط با ترک مت آمفتامین یا همان ماده کریستال را کنترل کنید.

کریستال یک داروی محرک قدرتمند است که قادر به تولید میزان شدید سرخوشی است. این اثرات به سرعت از بین می روند ، به همین دلیل است که معمولاً از کریستال برای تجربه دوباره آن استفاده می شود.

 

به گزارش مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد : با توجه به تغییرات بی امان در فعالیت های شیمیایی مغز ، این الگوی استفاده می تواند باعث افزایش سرعت وابستگی و اعتیاد در کاربران شود. با گذشت زمان کریستال بخش های خاصی از مغز را تحت تأثیر قرار می دهد – تأثیراتی که فقط با مصرف مجدد کریستال قابل برگشت است. به همین دلیل ترک اعتیاد کریستال به شدت سخت است.

تماس جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد کریستال در مشهد

اگر در حال ترک اعتیاد کریستال در مشهد هستید

اگر در حال ترک اعتیاد کریستال در مشهد هستید ، گزینه های بازیابی بدنی قوی عبارتند از :

  1. استفاده از برنامه های ۱۲ مرحله ای ترک اعتیاد کریستال مشهد
  2. معالجه و توانبخشی به وسیله بستری: شما در یک بیمارستان یا یک مکان مسکونی ، جایی که به خدمات بهداشت روان و مراقبت های پزشکی (در صورت لزوم) دسترسی دارید بستری می شوید، در حالی که به طور مرتب در جلسات مشاوره گروهی و فردی و سایر روش های ترک اعتیاد شرکت می کنید ، در معالجه شرکت می کنید.
  3. درمان فردی: شما در تمام جلسات با یک مشاور یا درمانگر گفت و گو می کنید تا ضمن بیان دلایل اعتیاد خود ، در ساخت مهارت های مقابله ای کار کنید.
  4. درمان توانبخشی سرپایی: شما می توانید چندین بار در هفته در منزل زندگی کنید. این می تواند یک گزینه درمانی مناسب و مؤثر برای کسانی باشد که در خانه ، محل کار یا مدرسه مسئولیت دارند.
  5. مشاوره گروهی: گروه درمانی استراتژی های یکسانی را که در طی جلسات یک به یک به کار می برد ، علاوه بر کمک به شما در ایجاد مهارت های اجتماعی برای تقویت هوشیاری و انجام کار و مسئولیت به شما کمک می کند.
افسردگی ناشی از ترک شیشه در مشهد

مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد یک اهرم کمکی

اگر آماده شروع فرایند بازیابی هستید بهتر است از مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد یا کمک گرفتن از یک دوست عزیز را در برنامه خود قرار دهید. می توانید با داشتن بخش های زیر از اطلاعات مفید ، با یک مشاور پذیرش در مرکز درمانی صحبت کنید:

 

  • چه مدت شما یا عزیزانتان از کریستال استفاده کرده اید
  • چقدر کریستال استفاده می کنید و چند بار
  • جایی که زندگی می کنید
  • شما یا سن فرد موردعلاقه شما
  • اطلاعات بیمه درمانی شما
  • هرگونه مواد مخدر دیگری مورد سوء استفاده قرار می گیرد
  • هرگونه شرایط پزشکی / روانپزشکی

۵ راه برتر برای کمک به ترک اعتیاد کریستال مشهد

مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد عنوان می کند که اگرچه جلوگیری از استفاده از مواد مخدر و جلوگیری از مصرف هر کسی و همه عملی غیرممکن است ، اما کارهایی وجود دارد که همه ما می توانیم انجام دهیم تا از مصرف مواد مخدر و یا الکل جلوگیری کنیم با به اشتراک گذاشتن این دانش با افراد نزدیک به خود ، ممکن است خودتان هم بتوانید با انجام آنها از مصرف مواد مخدر جلوگیری کنید. در اینجا پنج روش برتر برای جلوگیری از سوء مصرف مواد ذکر شده است:

  1. ما در مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد شاهد اجبار همسالان به مصرف بوده ایم. بنابراین بهتر است به طور مؤثر با فشار همسالان مقابله کنید. آنها خود درگیر ترک اعتیاد کریستال و سایر مواد هستند و به دنبال همراهی شبیه خود می گردند. بزرگترین دلیل شروع مصرف کریستال توسط نوجوانان به دلیل این است که دوستان  مصرف کننده آنهااز فشار همسالان استفاده می کنند. هیچ کس دوست ندارد که کنار گذاشته شود ، و نوجوانان بیشتر بنابراین خود را در حال انجام کارهایی نشان می دهند که معمولاً انجام نمی دادند ، فقط برای اینکه دیگران آنها را بپذیرند. در این موارد ، شما باید گروه بهتری از دوستان خود پیدا کنید که شما را برای انجام کارهای مضر تحت فشار قرار نمی دهد ، یا باید راهی خوب برای گفتن نه پیدا کنید.
  2. ما در مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد شاهد وضعیت بد زندگی اشخاص مصرف کننده بوده ایم. با فشار زندگی مقابله کنید. امروزه مردم بیش از حد کار می کنند و پرتلاش هستند و اغلب احساس می کنند که یک استراحت خوب یا پاداش همچون سرخوشی آنی لایق انهاست. اشخاص مصرف کننده ما در پایان روز سخت کاری یا اقتصادی مواد مخدر را عاملی برای حال بهتر می دانند اما غافل از اینکه فقط زندگی را پر استرس تر می کند – و بسیاری از ما هم اغلب در حال حاضر قادر به تشخیص این موضوع نیستیم. برای جلوگیری از استفاده از مواد مخدر به عنوان پاداش ، راه های دیگری برای مقابله با استرس و چشم پوشی از شرایط نامناسب زندگی پیدا کنید. ورزش کنید ، یک کتاب خوب بخوانید ، داوطلبانه به نیازمندان کمک کنید ، چیزی بسازید. هر چیزی که مثبت و آرامش بخش باشد به شما کمک می کند تا ذهن خود را با استفاده از هورمون های شادی بخش برای از بین بردن استرس یاری کنید.
  3. ما در مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد شاهد مصرف کنندگان با بیماری زمینه ای یا روانی نیز بوده ایم. برای بیماری روانی خود و بهبود آن از روانشناس کمک بخواهید. بیماری های روانی و سوء مصرف مواد معمولاً دست به دست هم می دهند. مبتلایان به بیماری روانی ممکن است به عنوان روشی برای کاهش درد به سمت مواد مخدر بروند. کسانی که از نوعی بیماری روانی رنج می برند مانند اضطراب ، افسردگی یا اختلال استرس پس از آسیب ، قبل از اینکه منجر به سوء مصرف مواد شود باید به دنبال یک متخصص آموزش دیده برای درمان باشند.
  4. ما در مرکز ترک اعتیاد کریستال مشهد شاهد مصرف به دلیل واقع شدن در محیط آلوده نیز بوده ایم. بهتر است در این مواقع عوامل خطر را بررسی کنید. از عوامل خطرزای بیولوژیکی ، زیست محیطی و جسمی که در اختیار و آگاهی دارید دوری کنید اگر امکان دوری نیست از پیش برنامه ریزی کنید تا درگیر این موضوع نشوید. سابقه سوء مصرف مواد در خانواده ، زندگی در یک محیط اجتماعی که باعث سوء مصرف مواد مخدر و / یا زندگی خانوادگی می شود،الگوی سوء مصرف مواد است و می تواند از عوامل خطر باشد.
  5. یک زندگی متعادل را حفظ کنید. اغلب کسانی که در حال ترک اعتیاد کریستال هستند عنوان می کنند که از زندگی خود رضایت نداشتند.هنگامی که چیزی در زندگی آنها درست و مطابق نظرشان پیشرفت نمیکرد ، یا وقتی که از زندگی خود ناراضی بودند یا زندگی آنها دچار گره میشد به سوی مصرف سوق پیدا می کردند. به تصویر بزرگ زندگی نگاه کنید و به ترتیب اولویت های خود را داشته باشید از فراز و نشیب زندگی نا امید نباشید این شرایط برای تمام انسانها یکسان است.
۱/۵ - (۲ امتیاز)