تماس

مشاوره خصوصی ترک اعتیاد؛ چرا باید ترک اعتیاد خصوصی انجام شود؟

مشاوره خصوصی ترک اعتیاد در مشهد

اعتیاد به مواد مخدر تنها یک سرگرمی و عادت نیست بلکه یک بیماری مزمن است و فرد را وادار به مصرف مداوم میکند. شخص درمانده از اقوام و آشنایان کم کم به مصرف ماده مخدر روی می آورد. بعد از مدتی با ناباوری در می یابد دیگر کنترل مصرف ماده مورد نظر را ندارد و در واقع این ماده مخدر است که زندگی وی را کنترل می کند. بنابراین ناچار می شود راهی برای رهایی از این وضع پیدا کند. در نهایت مشاوره خصوصی اعتیاد به ذهن خطور می کند. به گفته مرکز ترک اعتیاد مشهد بیشتر معتادان به اشتباه از افرادی ناآگاه مشاوره خصوصی غیر حرفه ای دریافت می کنند. این موضوع به شدت زندگی آنان را تحت شعاع قرار داده و در نهایت اوضاع را وخیم تر می کند. ما در مشهد ارائه دهنده مشاوره خصوصی ترک اعتیاد هستیم. هرچند برخی تصور می کنند این مشاوره کمکی نخواهد کرد. اما اگر کارکرد داروها و بدن را در مقابله با واکنش های ماده مصرفی را بدانید رفتار عاقلانه تری در برابر ترک اعتیاد نشان خواهید داد. این تغییرات در مغز می تواند منجر به رفتارهای مضر شود که در افرادی که از مواد مخدر استفاده می کنند دیده می شود. اعتیاد به مواد مخدر نیز یک بیماری عودکننده است. عود بازگشت به مصرف مواد مخدر پس از تلاش برای متوقف کردن است.

مسیر اعتیاد به مواد مخدر با اقدام داوطلبانه مصرف مواد مخدر آغاز می شود. اما با گذشت زمان ، توانایی فرد در تصمیم گیری برای انجام ندادن این کار به خطر می افتد. بنابراین بعد از مدتی جستجو و مصرف دارو اجباری می شود. این بیشتر ناشی از اثرات طولانی مدت قرار گرفتن در معرض دارو بر عملکرد مغز است. اعتیاد نوعی بیماری است که هم بر مغز و هم بر رفتار تأثیر می گذارد.

آیا می توان با مشاوره خصوصی ترک اعتیاد بیماران را درمان کرد؟

 

بله مشاوره خصوصی در مشهد بارها بررسی شده است. خوشبختانه تعداد بیمارانی که به واسطه مشاوره خصوصی به زندگی طبیعی بازگشته اند بسیار زیاد می باشد. می توان اعتیاد را از راههای مختلفی درمان کرد ، اما ساده نیست از آنجا که اعتیاد یک بیماری مزمن است ، مردم نمی توانند به سادگی چند روز از مصرف موادمخدر صرف نظر کنند اما این بیماری قابل درمان هستند. مشاوره خصوصی در این بین کمک شایانی می کند تا این روند با اطمینان خاطر بیشتری طی شود. بنابراین اکثر بیماران برای متوقف کردن استفاده کامل و بازیابی زندگی خود نیاز به مراقبت طولانی مدت یا مکرر دارند. مشاوره خصوصی ترک اعتیاد در مشهد نیز یکی از راههای مورد توجه بیماران است که در کلینیک با استقبال روبرو شده است. مشاوره خصوصی ترک اعتیاد به بیمار کمک می کند تا از داشتن یک حامی دلسوز اطمینان حاصل کند. به راحتی با وی درد و دل کند و از حالات خود وی را با خبر سازد. از تصمیم های اشتباه در زمانی بسیار کوتاه صرف نظر کند. تعداد هوس ها هرچند زیاد اما در کنترل او و مشاورش قرار گیرد و موارد بیشماری که میسر می شود.

درمان بیماران و پروسه مشاوره خصوصی ترک اعتیاد باید به فرد در انجام موارد زیر کمک کند :

مشاوره خصوصی  در کیلینک های مشهد یا هر شهر دیگری باید به شما کمک کند تا :مصرف دارو را متوقف کنیدعاری از مواد مخدر باشیددر خانواده ، محل کار و جامعه مولد باشیددر واقع این موارد به شما یاری می ر ساند تا با سرعت بیشتری با شرایط استاندارد در جامعه حضور داشته باشید و روال یک زندگی عادی را در پیش بگیرید. ترک اعتیاد فوری باید به شما کمک کند تا تردید کمتری برای مصرف دوباره مواد مخدر داشته باشید. هرچند این امر به تنهایی با کمک بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد نیز میسر نخواهد شد مگر اینکه بیمار تصمیم قطعی به ترک را اتخاذ کرده باشد.

اصول درمان مؤثر و مشاوره خصوصی ترک اعتیاد چیست؟

براساس تحقیقات علمی از اواسط دهه ۱۹۷۰ ، مبانی اصلی زیر باید اساس برنامه درمانی مؤثر و یا یک مشاوره خصوصی باشد: اعتیاد یک بیماری پیچیده اما قابل درمان است که بر عملکرد و رفتار مغز تأثیر می گذارد.هیچ درمان واحدی برای همه مناسب نیست اما مشاوره یک اهرم کمکی برای افزایش روحیه شخص است.افراد نیاز به دسترسی سریع به درمان به همراه پشتیبانی دلسوزانه دارند. از این رو مشاوره خصوصی  را مد نظر قرار می دهند. درمان موثر و مشاوره خصوصی تمام نیازهای روحی و جسمی بیمار ، نه فقط مصرف داروی وی را برطرف می کند.ادامه دادن مشاوره خصوصی ترک اعتیاد به اندازه کافی و به صورت مستمر و طولانی بسیار مهم است.مشاوره و سایر روشهای درمانی رفتاری رایج ترین روشهای درمانی است.مشاوره خصوصی و روند درمانی باید اغلب مورد بررسی و اصلاح قرار گیرند تا متناسب با نیازهای متغیر بیمار باشد.مشاوره خصوصی ترک اعتیاد باید سایر اختلالات روانی ممکن را پشتیبانی کند.برنامه ریزان درمانی و بهترین کلینیک ترک اعتیاد مشهد باید بیماران را در مورد HIV / AIDS ، هپاتیت B و C ، سل و سایر بیماری های عفونی آزمایش کنند و همچنین در مورد مراحلی که می توانند برای کاهش خطر ابتلا به این بیماری ها یاد بگیرند ، به آنها یاد دهد.

بهترین مرکز مشاوره خصوصی ترک اعتیاد مشهد کجاست؟

گزینه های بسیاری وجود دارد که در درمان اعتیاد به مواد مخدر موفق بوده اند ، از جمله:مشاوره رفتاریدارو درمانیترک اعتیاد فوری و فوق سریع مشاوره خصوصی وسایل پزشکی و برنامه های کاربردی مورد استفاده برای درمان علائم ترک ارزیابی و درمان مشکلات مرتبط با سلامت روان مانند افسردگی و اضطرابپیگیری طولانی مدت برای جلوگیری از عودما در بهترین کلینیک ترک اعتیاد مشهد با روش های مشاوره خصوصی ترک اعتیاد ، فوق سریع و … آماده مشاوره به بیمارانی هستیم که می خواهند هرچه سریع تر به زندگی عادی خود بازگردند. برای مشاوره لازم نیست تنها با ما تماس بگیرید ما اطلاعات لازم را در سایت خود برای شما عزیزان ب اشتراک گذاشته ایم اما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی به صورت حضوری به ما مراجعه کنید یا با شماره های تماس ما ارتباط برقرار نمایید. طیف وسیعی از مراقبت ها با یک برنامه درمانی مناسب و گزینه های پیگیری می تواند برای موفقیت در ترک اعتیاد فوری بسیار مهم باشد. در صورت نیاز باید خدمات درمانی و بهداشت روانی را نیز شامل شود. مراقبت های پیگیری ممکن است شامل سیستم های پشتیبانی بهبودی مبتنی بر جامعه یا خانواده باشد.

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
  • جهت تعیین وقت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : 09157040898
  • آدرس : مشهد , اقدسیه 50، نبش نقویه 32 ، مطب روانشناسی دکتر اسماعیل زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات بیشتری مطالعه کنید