تماس

ترک اعتیاد ترامادول مشهد

ترک اعتیاد ترامادول در مشهد ، با بازگشت تو همه دنیا به روی تو لبخند میزند
ترک اعتیاد ترامادول مشهد

توصیه های مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد

با توجه به افزایش روز افزون مصرف ترامادول مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد اطلاعاتی را ارائه می دهد : ترامادول نوعی مسکن است که برای درمان دردهای متوسط ​​تا شدید استفاده می شود. اگر برای مدت زمان قابل توجهی ترامادول مصرف کرده اید ، بدن شما به احتمال زیاد وابستگی به دارو را برای سلول های عصبی ایجاد کرده است. هنگامی که شروع به ترک اعتیاد ترامال در خانه می کنید یا مصرف آن را متوقف کردید ، خطر ابتلا به علائم خطرناک ترک را به وجود می آورید. قبل از اقدام به سم زدایی از ترامادول در خانه و به تنهایی ، بیاموزید که چه انتظاری از ترک این ماده دارید تا بتوانید با خیال راحت استفاده خود را کاهش دهید ، و چه زمانی با پشتیبانی ترک اعتیاد ترامادول مشهد تماس بگیرید.

تماس جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد ترامادول در مشهد

توصیه های مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد را جدی بگیرید

 ۱.مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد توصیه می کند که : اول با دکتر صحبت کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که ترک اعتیاد ترامادول را به تنهایی تجربه کنید ، اما حتماً به پزشکتان اطلاع دهید که قصد متوقف کردن استفاده از آن را دارید. پزشک شما قادر خواهد بود به شما در کاهش تدریجی ترامادول به منظور کاهش علائم ترک کمک کند. همیشه هر زمان که احساس کردید ضروری است تحت مراقبت پزشکی قرار بگیرید تا بازگردد مجدد نداشته باشید.

۲.مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد توصیه می کند که : علائم ترک فیزیکی را بیاموزید. در زیر لیستی از علائمی وجود دارد که احتمالاً در طی مراحل سم زدایی خود تجربه خواهید کرد ، اما در نهایت شما تصمیم به سم زدایی و ترک ترامادول را دارید.اگر علائم خارج از لیست را تجربه کردید ، قطعاً توصیه می شود با پزشک خود تماس بگیرید ، یا فوراً به بیمارستان یا اورژانس مراجعه کنید.اسهالسردردتهوع و استفراغمشکلات تنفسیلرزتعریق

۳.مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد توصیه می کند که :از علائم ترک اعتیاد ترامادول به صورت ذهنی نیز آگاه باشید و آموزش هایی را کسب کنید. قطع استفاده از ترامادول به دلیل اثرات ضد افسردگی ، تا حدی متفاوت از سم زدایی با سایر مواد مخدر است. این بدان معنی است که علائم روانی و ذهنی مرتبط با آن نیز به طور مرتب هنگام سم زدایی از ترامادول رخ می دهد:بیخوابیاضطرابهوس شدید برای مصرف ترامادول موارد وحشت زدگیتوهم

۴.بازه زمانی سم زدایی یا ترک اعتیاد ترامادول را بپذیرید. علائم ترک ترامادول معمولاً ۴۸-۷۲ ساعت پس از آخرین دوز به اوج خود می رسد. این علائم می تواند از چند روز تا چند هفته ادامه داشته باشد. شدت علائم ترک نیز بستگی به میزان مصرف ترامادول و وابستگی به آن دارد.

۵.در مورد استفاده از داروهای دیگر سؤال کنید. Suboxone دارویی است که برای سم زدایی مواد افیونی مورد استفاده قرار می گیرد و باید توسط پزشک متخصصی که مجوز استفاده از آن را دارد ، تهیه شود. این ماده برای جلوگیری از افزایش علائم ترک اعتیاد و جلوگیری از هوس دوباره استفاده می شود.سایر داروهایی که علائم ترک را کاهش می دهند شامل کلونیدین است که باعث کاهش اضطراب ، تنش و حالت تهوع می شود که بازه زمانی سم زدایی و ترک اعتیاد ترامادول در خانه را کوتاه می کند.اگر می خواهید میزان مصرف خود را کاهش دهید ، داروهای دیگری که برای ترک اعتیاد و سم زدایی استفاده نشده اند را مورد توجه قرار دهید ممکن است این به نفع شما باشد که به دنبال داروهای ضد افسردگی در نسخه دکترتان باشید. از آنجا که ترامادول دارای خاصیت ضد افسردگی است ، ممکن است هنگام سم زدایی و ترک اعتیاد ، افسردگی خفیف تا متوسط ​​را تجربه کنید.

شروع ترک اعتیاد ترامادول در مرکز مشهد

۱. مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد برای رهایی از این دارو توصیه می کند که :برنامه ای که پزشک شما توصیه می کند را به صورت کتبی تنظیم کنید. قطع مصرف ترامادول می تواند علائم ترک خطرناکی از جمله تشنج را ایجاد کند. تاریخ هایی را که باید از آن استفاده کنید را در یک تقویم یا برنامه ریز کاهش دهید و علامت گذاری کنید. مصرف را به تدریج کاهش دهید و از قطع مصرف کلی خودداری کنید ، اینکار می تواند به بدن شما در تنظیم مجددو بازیابی کمک کند و درد و خطر رها شدن از ترامادول را کاهش می دهد. روش کاهش سرعت به وجود سایر شرایط جسمی و روحی موجود بستگی دارد.به طور کلی ، کاهش مخدرها شامل کاهش ۱۰٪ در روز ، ۲۰٪ هر سه تا پنج روز و ۲۵٪ در هفته است. هرگز توصیه نمی شود روزانه ۵۰٪ کاهش مصرف داشته باشید.به عنوان مثال ، اگر روزانه سه قرص مصرف می کنید ، نوشیدنی خود را با مصرف دو قرص ، یک صبح و یک عصر عصر شروع کنید. در یک هفته ، صبح ها فقط به یک قرص قناعت کنید. با همین روش اندک اندک مصرف را متوقف کنید.

۲.مراقب خودت باش. روال خودمراقبتی را تنظیم کنید که برای سهولت در علائم ترک نیز مفید خواهد بود. برای خود یک رژیم غذایی ملایم و مغذی در نظر بگیرید تا ناراحتی های دستگاه گوارش را برطرف کنید و در عین حال مواد مغذی را برای تنظیم و بازیابی بدن فراهم کنید. مقدار زیاد مصرف آب نیز به دلیل نقش آن در روند بهبودی بسیار مهم است و از آنجا که مایعات به سرعت در طی سم زدایی از بین می روند نوشیدن مایعات مهم است. به دلیل علائم شبه آنفلوانزا که ممکن است تجربه کنید ، از پد های گرمایش و بسته های سرد استفاده کنید تا به تنظیم درجه حرارت خود کمک کرده و راحت تر باشید. دوش داغ همچنین درد استخوان و ماهیچه ها را نیز بهبود می بخشد. همچنین استفاده از داروهای ضد درد برای درمان سایر علائم ترک بی خطر است.پیاده روی یا هر نوع تمرین سبک ورزشی هر روز به افزایش میزان سروتونین شما کمک می کند ، این امر به مبارزه با افسردگی که می تواند همراه با سم زدایی باشد ، کمک می کند.

۳.برای درمان و کاهش علائم ترک اعتیاد ترامادول در خانه از مکمل های طبیعی استفاده کنید. مکمل های طبیعی وجود دارد که می توانید از آنها برای هدف قرار دادن بخش هایی از سلامت روحی و جسمی خود استفاده کنید که تحت تأثیر علائم ترک قرار می گیرند. هنگام کاهش مصرف ترامادول ، L-Tyrosine را امتحان کنید ، که به عملکرد مغز کمک می کند. همچنین می توانید از Valerian Root استفاده کنید ، که با قطع Tramadol به مشکل خواب کمک می کند.قبل از استفاده از مکمل های مختلف، با پزشک خود مشورت کنید. حتی مکمل های طبیعی بعضی اوقات می توانند با داروهای تجویز شده یا شرایط پزشکی خاص تأثیر منفی بر بدن داشته باشند

۴.از مصرف الکل خودداری کنید. در حین سم زدایی یا ترک اعتیاد ترامادول، به یاد داشته باشید که از الکل یا داروهای دیگر استفاده نکنید. به دلیل خطر ترکیب دو دارو ، حتی دوز کم ترامادول همراه با الکل می تواند علائم ترک افسردگی را بدتر کند و همچنین باعث سردرگمی ، فکر خودکشی ، از دست دادن هوشیاری ، آسیب مغزی و افسردگی و مشکلات تنفسی شود.  

با ما در مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد همراه باشید.

۱.برای ترک اعتیاد ترامادول مشهد می توانید با پزشک خود مشورت کنید که آیا معالجه داخلی یا سرپایی ممکن است روشی مناسب برای متوقف کردن مصرف قرص ها باشد. درمان اعتیاد شامل تعدادی برنامه های درمانی سازمان یافته برای بیماران است که معمولاً ترکیبی از مراقبت پزشکی و مشاوره یا گروه درمانی را برای کمک به ترک کردن دارو و درک احساسات استفاده از آن ارائه می دهند.درمان همراه با بستری طولانی مدت در مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهد و برای موارد شدید اعتیاد به ترامادول استفاده می شود. در اینجا ، یک محیط کنترل شده و بی خطر برای روند سم زدایی و ترک پیدا خواهید کرد.برخی نیز با ادامه روال معمول در منزل ، درمان سرپایی در کلینیک را انجام می دهند. این نوع درمان برای موارد کم خطرتر برای بیمارانی که می خواهند در حین سم زدایی قادر به ادامه فعالیت ها و روابط روزمره باشند ، مورد استفاده قرار می گیرد.اگر تصمیم دارید به مرکز سم زدایی یا مرکز توانبخشی بروید ، از مرکز ترک اعتیاد ترامادول مشهداستفاده کنید تا برنامه ای مناسب به خود پیدا کنید.از متخصصان مشاوره بگیرید. مشاوران ، پزشکان و روانپزشکان در دسترس شما هستند و به شما آموزش می دهند تا در برابر وسوسه اعتیاد به مواد مخدر به شما کمک کنند. رفتارهای درمانی می تواند به یافتن راههای مقابله با هوس در مصرف مواد کمک کند ، و متخصصان می توانند راهکارهایی را برای جلوگیری از عود و مقابله با آن در صورت بروز پیشنهاد دهند.

۲. پس از ترک اعتیاد ترامادول و سم زدایی ، ممکن است مهم باشد که دلایل اصلی اعتیاد شما به دارو را بررسی کنند. اغلب ، مصرف مواد مخدر راهی برای مقابله با زندگی و احساسات شدید می باشد. از طریق رفتار درمانی و مشاوره ، می توانید علل و مشارکت کنندگان در اعتیاد را جستجو کنید و شروع به یادگیری روش های جدید مقابله و بهبود آسیب های حاصل از مشکلات زندگی کنید.

۳. شرکت در گروه های پشتیبانی را در نظر بگیرید. گروه های پشتیبانی ، مانند گروه هایی که از قالب ۱۲ مرحله ای پیروی می کنند ، فرصت های خوبی برای حفظ عزت نفس شما با دیگران است که مشکلات انجام این کار را درک می کنند. در طول جلسات می توانید مبارزات خود را به اشتراک بگذارید و نکاتی را برای مقابله با زندگی در طول و بعد از سم زدایی به اشتراک بگذارید. این گروه ها همچنین با ایجاد مسئولیت پذیری برای هوشیاری شما ، در جلوگیری از عود بیماری کمک می کنند.

۴/۵ - (۳ امتیاز)