تماس

ترک اعتیاد متادون در مشهد

راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد متادون در مشهد
ترک اعتیاد متادون در مشهد

راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد برای مصرف کنندگان

مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد با توجه به افزایش متادون به صورت روز افزون، در نظر دارد اطلاعاتی راجع به این ماده را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. متادون یک داروی مخدر است که از خشخاش تهیه می شود. متادون معمولاً در پزشکی به عنوان وسیله ای برای کاهش درد استفاده می شود. به همین علت ترک اعتیاد متادون بدون درد بیشترین تقاضای مصرف کنندگان است. با این حال متادون همچنین به عنوان جایگزینی برای هروئین استفاده می شود. این دارو با سرکوب علائم ترک مواد افیونی که معمولاً هنگام قطع مصرف هروئین رخ می دهد ، کارایی دارد. با این حال خود متادون بسیار اعتیاد آور است. این دارو یک آنتاگونیست افیونی بسیار طولانی است. اثرات متادون حدود ۲۴ ساعت طول می کشد.

تماس جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد متادون مشهد

مصارف استفاده متادون به نقل از مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد

مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد عنوان می کند که هدف از ارائه راهکارهای متعدد مبارزه با متادون این است که کاربر مصرف متادون را کاهش داده و عاری از مواد مخدر شود. با این حال ، بسیاری از معتادان شرکت کننده در برنامه های مرکز ما متادون را به عنوان جایگزین هروئین مصرف می کنند ، که اغلب برای سالهای زیادی ، در آینده نیز مصرف می شود. علاوه بر این ، بازار سیاه قابل توجهی در عرضه متادون پدید آمده است ، به این معنی که معتادان قادر هستند مقادیر بیشتری از متادون را از آنچه که در برنامه رسمی آنها در نظر گرفته شده بود مصرف کنند.

علائم ترک متادون در مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد

مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد عنوان می کند: هنگامی که تلاش برای ترک متادون بدون درد انجام شد ، علائم کلاسیک ترک مواد مخدر بروز می کند. این مسئله باعث می شود که ترک متادون مشکل ساز شود. بسیاری از معتادان به سادگی با به تعویق انداختن یا جلوگیری از تحمل این علائم دردناک ، همچنان از متادون استفاده می کنند. علائم ترک متادون شامل موارد زیر است:

  • گرفتگی معده
  • اسهال
  • اضطراب
  • تعریق
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • کم آبی


علائم ترک متادون به عنوان “آنفلوانزا” توصیف شده است. برخلاف آنفولانزا ، این علائم روزها و حتی تا دو هفته ادامه دارد. علائم به محض ناپدید شدن دوباره شروع می شود. علائم در اوج شدت در حدود دو تا سه روز پس از آخرین مصرف متادون است. مرحله حاد علائم از ترک اعتیاد متادون حدود هفت روز ادامه دارد. گفته می شود ترک متادون حتی دردناک تر و کشیده تر از ترک هروئین است.

ترک متادون بدون درد در مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد

مرکز ترک اعتیاد متادون در مشهد معتقد است شکل اولیه ترک اعتیاد متادون به عنوان سم زدایی شناخته می شود. این مرکز یک برنامه جامع ۲۸ روزه سم زدایی متادون ارائه می دهد. این سم زدایی به عنوان “سم زدایی از نظر دارویی” شناخته می شود ، به دلیل اینکه داروهایی برای مدیریت و کاهش علائم ترک بیماری ذکر شده در بالا تجویز می شود. این برنامه بسیار راحت و در واقع نوعی ترک متادون در خانه است، به این معنی که مشتریان برای درمان خود در خانه بستری می شوند و یا به مرکز توانبخشی مراجعه می کنند.

 

قطع ناگهانی استفاده از متادون می تواند منجر به سندرم ترک شود که اگرچه به ندرت تهدیدکننده زندگی است ، بسیار ناخوشایند است و احتمالاً خطر عود مصرف فرد را افزایش می دهد.

امن ترین راه برای ترک اعتیاد متادون ، کار با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در یک برنامه منظم کاهش دهنده مصرف است که به تدریج دوز دارو را کاهش می دهد. یک برنامه کاهش دهنده منظم باعث کاهش شدت علائم ترک و جلوگیری از عود می شود.

 

برای افرادی که دچار سوءمصرف مواد مخدر بوده اند ، تکمیل فرایند ترک اعتیاد در یک برنامه سم زدایی پزشکی و سپس شرکت در جلسات بازسازی فرد به صورت رسمی بهترین فرصت برای موفقیت را نشان می دهد.

مرکز ترک اعتیاد طلوع زندگی در مشهد

 

چگونگی مصرف متادون از نظر مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد

مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد گزارش می کند که در اغلب موارد مشاهده شده متادون یک داروی طولانی مدت برای ترک مواد افیونی بوده است که به بسیاری از افراد درگیر اعتیاد به مواد افیونی مانند هروئین کمک می کند. این بخشی از یک برنامه درمانی با کمک دارو است که شامل مشاوره و مشارکت در برنامه های پشتیبانی اجتماعی است. هنگامی که به عنوان دارو با برنامه ریزی مورد استفاده قرار گیرد ، متادون قادر به کاهش علائم ترک مواد افیونی ، کاهش میل به مواد افیونی و القای میزان تحمل متقابل نسبت به سایر مواد افیونی است – که ممکن است برخی یا همه اثرات سرخوش داروهای مانند هروئین ، اکسی کدون را از بین ببرد. در بعضی موارد ، ممکن است فرمولاسیون خاصی از متادون برای کنترل درد تجویز شوداگرچه این دارو چند کاربرد درمانی دارد ، اما استفاده از متادون می تواند منجر به اعتیاد شود. در سال ۲۰۱۷  در کنگره ای در مورد مصرف مواد مخدر و سلامتی ملی مشخص شد حدود ۲۶۱۰۰۰ نفر در سن ۱۲ سال و بالاتر از متادون برای یک هدف غیر مشخص حداقل یک بار در زندگی خود استفاده کردند. مصرف متادون موجب مرگ ۳۱۹۴ نفر در سال ۲۰۱۷ یا حدود ۱ در ۱۰۰۰۰۰ نفر شده است. بنابراین ترک اعتیاد متادون بدون درد بسیار اهمیت دارد. این دارو یک ماده نیازمند کنترل مصرف و دارای برنامه زمانبندی شده است ، به این معنی که پتانسیل سوءاستفاده قابل توجهی دارد و می تواند وابستگی فیزیولوژیکی در کاربران ایجاد کند. افرادی که از متادون سوء استفاده می کنند یا آن را طبق تجویز مصرف نمی کنند ، می توانند به آن وابسته شوند.

عوارض متادون به نقل از مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد

به گزارش مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد اگرچه ممکن است از متادون برای کاهش علائم ترک در افرادی که به هروئین یا داروهای مسکن اعتیاد دارند استفاده شود ، اما استفاده از متادون به خودی خود ممکن است منجر به وابستگی و سندرم ترک همراه شود.

بسیاری از افراد تلاش می کنند که به خودی خود اقدام به ترک متادون در خانه کنند. اگرچه ترک اکثر مواد افیونی ممکن است در بیشتر موارد تهدید کننده زندگی نباشد ، اما بسیار ناراحت کننده است. در صورت عدم درمان نیز می تواند منجر به هوس و بازگشت به مواد مخدر شود. در حقیقت یکی از بزرگترین خطرات در تلاش برای متوقف کردن استفاده از متادون ، عود مجدد است.

۳.۷/۵ - (۱۰ امتیاز)