تماس

ترک اعتیاد کراک مشهد

راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد برای مصرف کنندگان
ترک اعتیاد کراک مشهد

به گزارش مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد

اعتیاد به کوکائین یکی از شدیدترین اعتیاد به مواد مخدر است. اما این بدان معنا نیست که غیرممکن است. اگر تا به حال فکر کرده اید که چگونه می توانید ترک و سم زدایی را عملی کنید ، راز این است که بدانید چگونه می توانید با هوس ترک مبارزه کرده و از عود دوباره جلوگیری کنید و همچنین از کجا می توانید کمک بگیرید.

چگونه می توان از مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد کمک گرفت؟

مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد  در این باره عنوان می کند که از راههای موثر :  صحبت کردن با درمانگر در مورد چگونگی متوقف کردن وسوسه های مصرف بعد از ترک می باشد.

چندین روش درمانی برای معالجه ترک اعتیاد کراک در دسترس است. از تحقیقات جدید و امیدوارکننده در مورد رویکردهای دارویی روان درمانی و مراقبه تا مواردی که برای همه در دسترس است.

همه روزه مشاوران ، محققان پزشکی ، متخصصان اعتیاد به موادمخدر در مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد همچنان در کشف و معرفی رویکردهای درمانی جدید و مؤثر به کار خود ادامه می دهند. در اینجا چند روش درمانی وجود دارد که موفقیت چشمگیری در درمان هوس و وسوسه بعد از ترک نشان داده اند.

حواس پرتی – مفهوم حواس پرتی این است که در تلاش باشید تا فکر خود را در جای دیگری متمرکز کنید. فعالیت بدنی نوعی از حواس پرتی است که  به شدت توصیه می شود ، زیرا در نهایت اندورفین ها آزاد می شوند ، که منجر به آرامش طبیعی و کاهش استرس ، کاهش میل و اشتیاق به استفاده می شود. ذهن آگاهی ، یا “عبور از ولع مصرف” – این ایده به این معنااست که به سادگی هنگام ولع مصرف بنشینید و نظاره گر رفتار خود باشید. با آن مبارزه کنید و از آن فرار نکنید. اجازه دهید ولع به اوج خود برسد و عبور کند. اجتناب از موقعیت های حساس – CBT به شما کمک می کند تا از موقعیت هایی که باعث هوس و عود احتمالی و نحوه جلوگیری از مصرف آنها می شود ، آگاه شوید. این رویکرد ابتدایی CBT شما را با خودآگاهی توانمند می کند و شما را در کنترل بهبود خود یاری میکند.صحبت کردن با دوستان ، خانواده ، یک حامی و یا مشاور – یک شبکه پشتیبانی هوشیار مانع از انزوا ، افزایش مسئولیت پذیری می شود و به شما امکان می دهد تا در مورد وسوسه مصرف صحبت کنید. این کمک می کند تا اضطراب مرتبط با هوس مصرف و خروج از ترک کراک کاهش یابد. بلاگ ما را بررسی کنید.

رفتار درمانی برای ترک اعتیاد کراک

مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد بر این عقیده است که  راهبردهای رفتار درمانی ، مانند مدیریت احتمالی یا رفتارهای انگیزشی در مبارزه با هوس مصرف مجدد کراک موارد مثبت زیادی نشان داده اند.

برنامه های بازیابی و ترک اعتیاد کراک در اجتماعات درمانی و گروههای بهبود یافته مبتنی بر جامعه نیز به عنوان روشهای درمانی شناخته می شوند:

بستری در مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد

برنامه های درمانی در خانه یا بستری در مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد نمونه های خوبی از اهرم های ترک اعتیاد هستند. برنامه های درمانی در خانه عموماً ۲۸ روز یا بیشتر از داروهای  مناسب در هنگام بستری را ارائه می دهند. آنها به طور معمول توصیه می شوند زیرا آنها پناهگاهی امن را فراهم می کنند و دسترسی به مواد مخدر ، فروشندگان مواد مخدر و کاربران فعال را از بین می برند. برنامه های سرپایی فشرده  (IOPs – IOPs )امکان مقرون به صرفه تر و راحت تر برای درمان دارویی را فراهم می کند و شامل دسترسی به گروه درمانی و درمان فردی می شود. دسترسی و راحتی ، IOP را برای افرادی که منابع مالی کمی دارند ، به گزینه ای مناسب تبدیل می کند.  جلسات ۱۲ مرحله ای – این جلسات به صورت گروهی است و به طور معمول توسط دیگر معتادان بهبود یافته یا متخصصان اعتیاد نیز در دوره نقاهت تسهیل می شوند. آنها مکانی مناسب برای بهبود معتادان برای بحث در مورد مبارزات و بهبودی از اعتیاد آنها فراهم می کنند.  جوامع ساکن آرام – این جوامع مسکن های آپارتمانی ، دوبلکس یا کاندو را ارائه می دهند که در آن همه ساکنان هوشیار و فعال هستند.

داروهایی که در مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد تجویز می شود

مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد عنوان می کند که اگرچه هیچ داروی تأیید شده توسط FDA برای درمان هوس ترک کراک وجود ندارد ، اما در مورد داروهایی که می توان از آنها استفاده کرد ، تحقیقات کمی وجود دارد. تمرکز این داروها کاهش هوس آنها و تواناییهای مقابله با سرخوشی ناشی از دارو است. برجسته ترین آنها: Balcofen – آرامش بخش ماهیچه ای که باعث کاهش رها شدن دوپامین می شود و بنابراین می تواند از بروز سرخوشی ناشی از کوکائین و کراک جلوگیری کند.دیسولفیرام – به عنوان Antabuse اصلاح شده است و در درجه اول برای درمان الکلیسم استفاده می شود ، دیسولفیرام سرخوشی را کاهش می دهد اما اضطراب مرتبط با مصرف کراک یا کوکائین را افزایش می دهد – مانع از میل دوباره به استفاده می شود. مودافینیل – مودافینیل انتقال عصبی گلوتامات را تقویت می کند و می تواند عود را کاهش دهد زیرا سوء استفاده کنندگان کوکائین و کراک کاهش شدید گلوتامات را تجربه می کنند ، که منجر به ادامه هوس / استفاده می شود. همچنین نشان داده شده است که سرخوشی ناشی از مصرف کوکائین یا کراک را کاهش می دهد.واکسن A-CD – محققان و توسعه دهندگان پزشکی در حال حاضر روی واکسن بالینی کراک یا کوکائین کار می کنند که مانع از ورود کوکائین به مغز می شود و بنابراین خطر عود را به شدت کاهش می دهد.Tiagabine – یک مسدود کننده GABA برای درمان تشنج استفاده می شود که موفقیت خود را در کاهش عود در مطالعات اخیر نشان داده است.توپیرامات – توپیرامات همچنین در کاهش عود موفقیت نشان می دهد زیرا انتقال عصبی گابا را افزایش می دهد و انتقال عصبی گلوتامات را مهار می کند.

تماس جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد کراک در مشهد

علائم هوس کوکائین در مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد

به گزارش مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد : هوس های کوکائین کرک هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی در شخص ترک کننده این ماده دیده شده  و بی شک آنها هر دو را تجربه می کنند. ظهور علائم ناخوشایند ترک ، اغلب به افرادی که ترک اعتیاد کراک را تجربه می کننده غلبه کرده و وی را مجبور می کند تا دوباره و دوباره کراک استفاده کند.
 
به همین دلیل مهم است که بدانید که در مورد هوس ها – علائم ، نشانه ها، شروع و مدت زمان مصرف کراک اطلاعاتی کسب کرد و آماده  شد. آماده سازی در جلوگیری از عود مجدد مصرف کراک کمک زیادی می کند.
تمایلات ترک به طور معمول در چند ساعت یا چند روز اول پس از قطع استفاده از ترک رخ نمی دهد. در حقیقت ، هوس شدید معمولاً یک هفته پس از آخرین استفاده شروع می شود ، که علائم جسمی و روانی ترک به طور کلی تا ۱۰ هفته ادامه دارد.

روانشناسی موثر در مقابل مصرف کنندگان در مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد

مرکز ترک اعتیاد کراک مشهد راجع به وسوسه های مصرف کراک عقیده دارد: اعتیاد به کراک یا کوکائین از نظر روانی و جسمی با هربار مصرف تقویت می شود. بنابراین جای تعجب نیست که هوس های مصرف بیشتر را می توان ذهنی و همچنین جسمی احساس کرد.

وسوسه مصرف روانی کراک کوکائین و علائم روحی و عاطفی ترک اعتیاد کراک را دشوار میکند. این موارد می توانند آنقدر ناخوشایند باشند که تمایل زیادی برای استفاده مجدد ایجاد کنند.نمونه هایی از هوس های روانی عبارتند از: افکار وسواسی در مورد ترک کراک یا کوکائین.رویاهای زنده و ناخوشایند.رویاهای استفاده از کراک.تمرکز ضعیف.پارانویا و ظن به دیگران. خصوصیات جسمی وسوسه کراک کوکائین ناشی از ترک ، می تواند شامل موارد زیر باشد: تمایلات جسمی شدید برای مصرف کراک شبیه به درد گرسنگی.خستگی و کوفتگی.خواب نامنظم افزایش اشتها.تحریک روانی یا موارد شبیه به عقب ماندگی.

۴.۵/۵ - (۱۰ امتیاز)