تماس

ترک اعتیاد شیشه مشهد

ترک اعتیاد شیشه مشهد​ : با بازگشت تو همه دنیا به روی تو لبخند میزند

چند توصیه از مرکز ترک اعتیاد شیشه مشهد به مصرف کنندگان

اگر از اعتیاد به شیشه یا مت‌آمفتامین رنج می برید و می خواهید از شر مصرف شیشه رها شوید ، به شما توصیه می کنیم از یک کارشناس یا مرکز ترک اعتیاد شیشه مشهد درخواست کمک کنید و از یک برنامه درمانی بسیار قوی بهره مند شوید. یک برنامه بازیابی و ریکاوری بعد از مصرف شیشه که ساختار یافته باشد، می تواند به شما کمک کند هوس های شدید مرتبط با ترک مت آمفتامین یا همان ماده شیشه را کنترل کنید.

تماس جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد شیشه در مشهد

مزایای ترک اعتیاد شیشه در مرکز مشهد

ترک اعتیاد شیشه مشهد یا متامفتامین می تواند به شما در بهبود وضعیت سلامت روحی و جسمی و همچنین جلوگیری از عواقب طولانی مدت ناشی از اعتیاد کمک کند. برخی از پیشرفت ها تقریباً بلافاصله مشاهده می شوند ، در حالی که برخی دیگر زمان بیشتری را خواهند برد. هرچند ترک اعتیاد شیشه بدون دارو ممکن است و می توان ترک اعتیاد با شیشه با طب سنتی را نیز جایگزین کرد اما به هر حال تمام موارد نیازمند زمان هستند. با ترک اعتیاد به شیوه ای بهتر شما می توانید :

  • دندان ها و پوست خود را بهبود ببخشید.
  • به وزن بدن سالم تری برگردید.
  • خطر حمله قلبی را کاهش دهید.
  • ارتباطات خود را با دوستان و خانواده بازسازی کنید.
  • خطر دستگیری خود را به دلیل داشتن مواد مخدر یا رفتار خشونت آمیز کاهش دهید.
  • با صرف نکردن پول بیشتر برای دارو ، وضعیت مالی خود را بهبود بخشید. 

ترک اعتیاد شیشه به تنهایی بسیار دشوار است. علائم افسردگی ، ایده آل خودکشی و هوس شدید ممکن است خطر عود شما را افزایش دهد. به همین دلیل توصیه می شود در مرکز توانبخشی و ترک اعتیاد شیشه در مورد اعتیاد خود با پزشک مشورت کنید.علاوه بر این ، شما می توانید برخی اقدامات دیگر را برای بهبود انجام دهید:یک سیستم پشتیبانی از دوستان و خانواده بسازید تا به محض تکمیل درمان و ترک اعتیاد شیشه با شما ابراز شادمانی و همدلی نمایند و سریع تر بع جامعه باز گردید.برای معالجه خود به مسافرت توجه کنید تا بتوانید با استفاده از فرار از محیط خود ، محرک های مصرف را دور کنید.شماره تلفن فروشنده خود را حذف کرده و بجای آن هربار با دوستی تماس بگیرید.در وهله اول دلایلی که شروع به استفاده از آن کرده اید را شناسایی کنید.هر کاری را انجام دهید ، سعی نکنید متات کریستالی را به تنهایی کنار بگذارید. خودتان را با دوستان و خانواده خود احاطه کنید که می توانند شما را حمایت و تشویق کنند. تعدادی گزینه درمانی وجود دارد. خود را آموزش دهید و تصمیم بگیرید که کدام گزینه برای شما بهتر است.

افسردگی ناشی از ترک شیشه در مشهد

اثرات ترک اعتیاد شیشه به نقل از مرکز مشهد

هنگامی که استفاده از ماده مخدر شیشه را متوقف می کنید ، به احتمال زیاد علائم ترک را تجربه خواهید کرد. مرکز ترک اعتیاد شیشه مشهد این علائم را این گونه عنوان می کند. علائم ترک و عوارض ناشی از اعتیاد به  شیشه به طور معمول تهدید کننده زندگی نیست. با این حال ، برخی از افراد ممکن است هنگام ترک متاثر این ماده مخدر ، افسردگی شدید را تجربه کنند ، و این حس آنها را در معرض خطر خودکشی قرار دهد.سم زدایی و درمان اعتیاد با مدیریت پزشکی در یک مرکز بهبود همچون مرکز ترک اعتیاد شیشه مشهد می تواند به حداقل رساندن عوارض جانبی ناراحت کننده ، کاهش میل به عود و جلوگیری از صدمه به خود کمک کند.

علائم ترک اعتیاد شیشه که در مرکز مشهد مشاهده شده است

با توجه به تجربه چندین ساله ما در امر ترک اعتیاد شیشه مشهد در کمپ ترک اعتیاد و یا مراکز مختلف در اینجا تصمیم داریم به علائمی که بعد از ترک مشاهده می شود اشاره کنیم که البته این علائم به زودی کاهش خواهند یافت و به این شرح زیر هستند. 

    • افسردگی
    • ناتوانی در احساس لذت
    • خستگی
    • بی خوابی
    • خوابهای بد
    • کاهش ضربان قلب
    • حرکات و افکار کند
    • افزایش اشتها
    • هوس شدید


سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هیچ دارویی را برای درمان علائم ترک شیشه تأیید نکرده است. با این حال ، برخی از داروها در حال تحقیق و بررسی هستند.  

زمان بندی ترک اعتیاد شیشه در مرکز مشهد

مرکز ترک اعتیاد شیشه مشهد عنوان می کند : براساس دفترچه راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی ، نسخه پنجم (DSM-5) ، علائم ترک اعتیاد شیشه می تواند از چند ساعت تا چند روز پس از آخرین دوز مصرفی شروع شود. هنوز مشخص نیست که چه مدت این علائم دوام خواهند داشت. اما همه چیز به این بستگی دارد:فیزیولوژی بدن و سطح کلی سلامتی شما چگونه است؟چند بار که از ماده مخدر شیشه استفاده کردید؟ مدت اعتیاد شما چقدر است ؟مقدار استفاده در هر مرحله چقدر بوده است؟بخاطر داشته باشید که قطع ناگهانی ماده مخدر شیشه می تواند باعث علائم شدید ترک و هوس مجدد مصرف شود ، که می تواند منجر به بحرانی شدن اوضاع شود. متوقف کردن و ترک اعتیاد شیشه به طور ناگهانی می تواند باعث علائم ترک شدید و هوس شود ، که می تواند شما را به سمت استفاده مجدد و بیشتر سوق دهد.غالباً افراد معتاد به شیشه یا همان مت‌آمفتامین برای جلوگیری از ورود به مرحله علائم ترک که بسیار آزار دهنده است استفاده از آن را ادامه می دهند. این یکی از دلایل مهم است که بسیاری از افراد به دنبال ترک اعتیاد به شیشه باشند. درمان می تواند سم زدایی و مراقبت های حمایتی را برای شما به ارمغان بیاورد تا ناراحتی های ناشی از سم زدایی و ترک را به حداقل برسانید.

چگونه به ترک اعتیاد شیشه در مرکز مشهد کمک کنیم؟

ممکن است هنگام کمک به دوست عزیز خود در مرکز ترک اعتیاد شیشه مشهد احساس ناتوانی کنید.شروع به جست و جوی راههای کمکی نمایید. راههایی همچون ترک اعتیاد شیشه با کندر، ترک اعتیاد شیشه با طب سنتی و یا ترک اعتیاد شیشه بدون دارو ! اما لازم نیست چنین احساسی داشته باشید CRAFT که مخفف آموزش تقویت خانواده و آموزش خانواده است ، به منظور کمک به شما در توسعه مهارت های ارتباطی سالم طراحی شده است. در واقع این موثرتر از راهکارهایی است که شما در جست و جو و آموزش آن تلاش می کنید. پس بهتر است با ما در این زمینه مشورت نمایید.  CRAFT به اعضای خانواده می آموزد که از بهانه های مصرف معتاد به شیشه را در خانه متوقف کنند. هنگامی که آنها بتوانند دروغ گفتن یا مخفی کردن فرد را متوقف کنند – سرانجام اجازه می دهند شخص معتاد با عواقب اعمال خود روبرو شود و بهبودی و رشد می تواند آغاز شود. ترک اعتیاد در مشهد در کمپ تخصصی ترک اعتیاد شیشه .

شما میتونید به بلاگ ما هم سر بزنید . و مقاله کمپ ترک اعتیاد شیشه در مشهد را بخوانید.

بایدها و نبایدها راجع به ترک اعتیاد شیشه مشهد

باید ها

  • در زیر چند پیشنهاد برای چگونگی کمک به ترک اعتیاد شیشه مشهد وجود دارد.
  • خود را با روشی دوست داشتنی و دلسوزانه ، عاری از قضاوت و عصبانیت به او نزدیک کنید.
  • وقتی که معتاد در حال حاضر سعی در ترک کردن استفاده از ماده مخدر شیشه را دارد سعی کنید به او نزدیک شوید ، زیرا اغلب اوقات نیمی از نبرد با افراد معتاد به شیشه برای اعتراف به اعتیاد او است.
  • در مورد خصوصیات مثبت او فکر کنید و آنها را یادداشت کنید و هنگامی که چیزهای آزار دهنده گفته می شوند یا انجام می شوند ، به آنها یادآوری کنید.
  • اگر یک محیط احترام آمیز و مهربان شکل گرفته است ، شما باید او را تشویق به حضور در توان بخشی کنید.

نباید ها

  • با عصبانیت به دوست خود نزدیک شوید. این امر تنها باعث می شود که وی حالت دفاعی بگیرد و شما را دور کند.
  • دوست خود را به دلیل اعتیاد به شیشه مقصر بدانید.
  • عزیزان خود را تخریب کنید – این خجالت و شرمی را که او در حال حاضر احساس می کند ، اوضاع ترک را پیچیده تر می کند.
  • هنگام نزدیکی به دوست خود ، ضمن تشویق درمان ، حتماً ابراز نگرانی و مراقبت کنید. به او اطمینان دهید که شما در هر مرحله از راه خواهید بود و مهم نیست که چه چیزی پشتیبانی کند.
۳.۴/۵ - (۵ امتیاز)