تماس

ترک اعتیاد چگونه است؟ نحوه ترک اعتیاد اصولی

ترک اعتیاد سریع در مشهد با کلینیک ترک اعتیاد مشهد

نحوه ترک اعتیاد  سریع در کلینیک مشهد

آیا شما ساکن مشهد هستید؟ آیا تشخیص داده اید که مشکلی در زمینه مصرف مواد مخدر دارید؟  دچار رفتار اعتیاد آور شده اید که روی سایر قسمت های زندگی شما تأثیر می گذارد ؟  می خواهید بدانید که چگونه ترک اعتیاد سریع را تجربه کنید؟ پس با ما همراه باشید. شاید در ابتدای مصرف فکر کرده باشید که فقط برای سرگرمی مصرف کننده هستید و می توانید در هر زمان ترک کنید.بسیاری از افرادی که اعتیاد را تجربه می کنند از اینکه چقدر ترکن دشوار است غمگین می شوند. آنها وقتی اولین تلاش خود را برای ترک کردن شروع می کنند ، شگفت زده می شوند و در پایان با تعجب می گویند ، چرا نمی توانم ترک کنم؟

بررسی اجمالی برای ترک اعتیاد سریع در مشهد

خبر خوب این است که می توانید به راحتی مصرف ماده مخدر خود را کنار بگذارید. اگرچه این یک روند پیچیده است. ترک اعتیاد سریع در مرکز مشهد  با همکاری بهترین دکتر ترک اعتیاد کار سختی نیست. در واقع ما تلاش کرده ایم بهترین کلینیک ترک اعتیاد در مشهد باشیم. عوامل جسمی ، روحی و عاطفی بسیاری وجود دارد که ترک اعتیاد سریع را دشوار می کند. دانستن اینکه چرا ترک اعتیاد کار بسیار دشواری است می تواند به شما کمک کند تا ببینید که همه افراد غلبه برای ترک اعتیاد تا حدی از همان روند عبور می کنند. این طور نیست که شما فردی ضعیف هستید یا بیش از هر کس دیگری شکست می خورید.وقتی احساس می کنید که باید به روشی خاص عمل کنید که خلاف تصمیم شما برای ترک است ، می توانید با خود دلسوز تر باشید و به تلاش خود برای ترک اعتیاد سریع ادامه دهید. برای دریافت مشاوره بیشتر با ما در مرکز ترک اعتیاد مشهد تماس بگیرید و روش های سریع رهایی را مطلع شوید.

تاثیر تحمل در ترک اعتیاد سریع

تحمل و ترک نکردن ادامه راه برای ترک اعتیاد از عوامل اصلی برای رهایی سریع است. این دو مورد به شدت به هم پیوسته اند و اصلی ترین فرایندی هستند که در وهله اول به شما کمک می کنند تا ترک اعتیاد سریع را تجربه کنید. اگر مردم تحمل تحمل ترک را نداشته باشند ، احتمالاً ترک آن بسیار سخت تر است. تحمل یک فرایند جسمی و روانی است. وقتی بار اول یک ماده یا رفتار اعتیاد آور را تجربه می کنید ، ممکن است بیش از حد ناراحت کننده ، ناخوشایند باشد ، یا ممکن است خفیف و دلپذیر باشد. اگر اثر قوی باشد ، ممکن است احساس کنید که نمی خواهید بیش از اندازه آن را بخورید. اگر خفیف باشد ، ممکن است بی ضرر و بی گناه به نظر برسد. هرچه رفتار مصرف بیشتر تکرار شود ، نسبت به آن حساسیت کمتری خواهید داشت و برای رسیدن به همان تأثیر نیاز به مصرف بیشتر خواهید داشت. داروهایی مانند الکل و مواد مخدر روی قسمتهای خاصی از مغز کار می کنند و تحمل جسمی را ایجاد می کنند. رفتارهایی مانند رابطه جنسی و قمار ، احساس هیجان را ایجاد می کنند که به مرور زمان شدت کمتری پیدا می کنند. با پیشرفت مصرف آستانه تحمل نیز کمتر می شود ، ممکن است بخواهید بیشتر مصرف اثر دارویی یا رفتاری را انجام دهید کنید تا همان اثر اولیه را داشته باشد.

اگر می خواهید مصرف ماده مخدر را ترک کنید

می توانید تغییرات کوچکی در سبک زندگی خود ایجاد کنید. ممکن است این تغییرات مقاومت در برابر وسوسه مصرف را بیشتر کند. این مورد در ترک اعتیاد سریع به شما کمک می کند.

مثبت فکر کنید. شما ممکن است قبلاً سعی کرده باشید که اعتیاد را ترک کنید و آن را مدیریت نکرده اید ، اما اجازه ندهید که این کار شما را ناامید کند.

به مواردی که تجربه به شما آموخته است نگاه کنید و به این فکر کنید که واقعا این بار چطور می خواهید این کار را انجام و ادامه دهید.

برنامه ای را برای ترک اعتیاد تهیه کنید

و به خود وعده بدهید ، یک تاریخ تعیین کنید و به آن پایبند باشید. پایبندی به قانون “نه به کشیدن” واقعاً می تواند کمک کند تا ترک اعتیاد سریع را تجربه کنید.

به مواقعی فکر کنید که ممکن است مصرف نکردن مشکل باشد (مثلاً یک مهمانی) و اقدامات لازم را انجام دهید و مسیرهای فرار را از قبل برنامه ریزی کنید.

رژیم خود را در نظر بگیرید

آیا مصرف ماده مخدر بعد از شام مورد علاقه شماست؟ یک مطالعه ایالات متحده نشان داد که برخی غذاها ، از جمله گوشت مصرف ماده مخدر را رضایت بخش تر می کنند.

برخی دیگر ، از جمله پنیر ، میوه و سبزیجات ، باعث می شوند ماده مخدر طعم وحشتناکی پیدا کنند. بنابراین به جای آن ، استیک یا همبرگر معمول خود را با پیتزای سبزیجات عوض کنید.

همچنین ممکن است بخواهید روال خود را در وعده های غذایی یا بعد از غذا تغییر دهید.

نوشیدنی خود را تغییر دهید مطالعه ایالات متحده همانطور که در بالا مشاهده شد ، نوشیدنی ها را نیز مورد بررسی قرار داد. نوشیدنی های فیزی ، الکل ، کولا ، چای و قهوه همه باعث طعم بهتر ماده مخدر می شوند. بنابراین وقتی بیرون هستید آب بیشتری بنوشید.  هنگام تمایل به مصرف ماده مخدر را مشخص کنید.ولع می تواند ۵ دقیقه طول بکشد. قبل از اینکه تسلیم شوید ، لیستی از استراتژی های ۵ دقیقه ای تهیه کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک مهمانی را برای یک دقیقه ترک کنید ، برقصید یا به گفت و گو بروید.

چگونه می توانید ترک اعتیاد سریع را تجربه کنید؟

درمان می تواند به شما در مقابله با احساسات ناراحت کننده کمک کند و به شما کمک کند افکار غیرعقلانی را که معتادگونه به نظر می رسد ، برطرف کنید. کنار گذاشتن ماده مخدر مصرفی کار ساده و راحتی نیست ، اما یک برنامه درمانی مناسب به شما در ترک اعتیاد سریع کمک خواهد کرد. ما در بهترین مرکز ترک اعتیاد مشهد آماده ایم تا برنامه ای عالی با مشاوره حساب شده را  در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ترک اعتیاد سریع در هر مرکزی فارغ از اینکه بهترین آنها باشد نیازمند همکاری مستقیم شخص بیمار و همراهی خانواده و دوستان وی دارد. در واقع هیچ درمانی همچون همیاری دلسوزانه اشخاص نزدیک زندگی فرد بیمار کارساز نیست. در کنار موارد ذکر شده برنامه حساب شده و راهنمایی بهترین دکتر ترک اعتیاد مشهد نیز کمک می کند تا ترک اعتیاد با سرعت بیشتری انجام شود.  اگر شما یا یک عزیز درگیر مصرف مواد یا اعتیاد شدید هستید ، برای دریافت اطلاعات در مورد امکانات پشتیبانی و درمان در منطقه خود با شماره تلفن ما تماس بگیرید.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)
  • جهت تعیین وقت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : 09157040898
  • آدرس : مشهد , اقدسیه 50، نبش نقویه 32 ، مطب روانشناسی دکتر اسماعیل زاده

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات بیشتری مطالعه کنید
ترک اعتیاد متادون در مشهد
خدمات ترک اعتیاد

ترک اعتیاد متادون در مشهد

ترک اعتیاد متادون در مشهد راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد متادون در مشهد راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد برای مصرف کنندگان مرکز ترک

اطلاعات بیشتر »