تماس

ترک اعتیاد حشیش در مشهد

روش ترک اعتیاد حشیش به نقل از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد
ترک اعتیاد حشیش در مشهد

روش ترک اعتیاد حشیش به نقل از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد

به گزارش مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد : برای میلیون ها آمریکایی – تقریباً یک از هفت نفر – کشیدن حشیش یک فعالیت تفریحی رایج و لذت بخش است. اما در ایران این ماده قانونی نیست و علاوه بر دردسرهای تهیه ماده حشیش علائم عدم مصرف شخص را به شدت آزار می هد. در درجه اول برای استراحت ، درمان درد ، میهمانی یا به سادگی از بین بردن استرس موقتی استفاده می شود ، حشیش به دلیل تأثیرات خفیف تر و استفاده های دارویی نسبت به سایر مواد مخدر مشابه ، به عنوان داروی کم خطر تر در بین مصرف کنندگان شناخته می شود. با این حال ، فقط به این دلیل که حشیش فاقد خطرات خطرناک می باشد به این معنی نیست که عادت به آن بی ضرر است. در مقابل ، این می تواند منجر به عواقب منفی جسمی و عاطفی شود که کیفیت زندگی شما را مختل می کند. اگر مصرف ماده مخدر حشیش در زندگی شما این تأثیر را داشته باشد یا احساس کنید که نمی توانید بدون تأثیر حشیش فعالیت روزمره داشته باشید ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مصرف حشیش را ترک کنید.

تماس جهت مشاوره رایگان ترک اعتیاد حشیش مشهد

نکاتی برای رهایی در مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد

با توجه به عوارض مصرف حشیش که در پاراگراف قبل به نقل از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد عنوان شد بنابراین فرض بر این است که شما آماده برای ترک هستید. حالا چی؟

در حالی که سم زدایی از حشیش در مقایسه با سم زدایی از برخی داروهای دیگر نسبتاً آسان است اما با این حال ترک هرگونه اعتیاد کار آسانی نیست. برخی افراد از تأثیرات روانی ترک یک ماده مخدر در زندگی روزمره خود می ترسند ، در حالی که برخی دیگر نگران عوارض جسمی ترک هستند. چنین نگرانی هایی نباید شما را از یادگیری راههای ترک اعتیاد حشیش باز دارد. تمام مواردی که در نظر گرفته شده است ، علائم ترک اعتیاد حشیش بود که بسیار خفیف است و ممکن است شامل سردرد ، نوسانات خلقی ، تحریک پذیری ، تغییر در رویاها و افکار و مشکل در تمرکز باشد. علاوه بر این هنگام ترک حشیش خطرات جسمی جدی وجود ندارد.

به نقل از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد: از بسیاری جهات ، سم زدایی موفقیت آمیز حشیش بیش از آنکه یک مشکل جسمی باشد ، یک مشکل روانی است: این یعنی بیش از آنکه با چالش های جسمی سم زدایی روبرو باشید ، با عادات روزمره خود مواجه می شوید. طرز فکر درست می تواند همه مشکلات ترک حشیش را از بین ببرد. نکات زیر می تواند به شما کمک کند آنچه را که برای سلامتی و زندگی تان مناسب است انجام دهید و روش ترک اعتیاد حشیش را نیز بیاموزید. بلاگ ما رابررسی کنید .

ترک اعتیاد حشیش در مشهد

نشانه های وابستگی حاد به روایت مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد

مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد عنوان می کند که امروزه ترک اعتیاد حشیش در خانه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اعتقاد بر این است که حشیش به دلیل ماهیت کم اعتیاد آور بودن ، پذیرش آن توسط بسیاری در جامعه پزشکی رو به رشد است. گفته می شود استفاده مکرر از حشیش می تواند به یک اعتیاد مضر تبدیل شود و برای رفع آن ممکن است نیاز به کمک حرفه ای داشته باشید. اگر هر یک از این علائم مربوط به مصرف حشیش خود را مشاهده کرده اید اکنون ممکن است زمان یادگیری چگونگی کاهش مصرف حشیش شما باشد- یا حتی بهتر از آن ، حشیش را کنار بگذارید:اضطراب و استرس بدون مصرف حشیش: حشیش می تواند راهی مناسب برای کاهش استرس باشد ، به خصوص برای مبتلایان به اختلالات اضطرابی ، اما استفاده بیش از حد می تواند شما را از زندگی بازدارد. اگر نمی توانید بدون مصرف حشیش عملکرد مفیدی داشته باشید ممکن است مشکلات حادی برایتان پیش بیاید.پنهان کردن میزان استفاده شما: اگر احساس نیاز دارید که فعالیت خود را از کسانی که عموما حشیش را تأیید می کنند پنهان کنید ، ممکن است زیادتر از حد واقعی حشیش بکشید.سرقت یا دروغ گفتن برای اطمینان از داشتن حشیش: اگر آنقدر از تامین حشیش ناامید هستید که برای مصرف روزانه خود به دروغگویی یا دزدی متوسل شده اید ، ممکن است مصرف شما خیلی زیاد شده باشد.عدم علاقه به زندگی بدون حشیش: اگر حشیش بعد از مصرف دیگر حال خوشی به شما نمیدهد نشانه خوبی نیست و نشان می دهد بی از حد وابسته شده اید.استفاده از حشیش در مواقع نامناسب: اگر در حین کار ، در فعالیت های مشترک با فرزندان خود یا در یک مراسم عبادی و مقدس از حشیش استفاده می کنید بهتر است برای ترک اعتیاد حشیش اقدام کنید این نشانه وابستگی بیش از حد به آن است.

راههای ترک اعتیاد حشیش در خانه به نقل از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد

مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد برای بهبود کیفیت زندگی مصرف کنندگان توصیه می کند نکات زیر را مد نظر قرار دهند.

۱. از گذشته خود خلاص شویداگر در محیط های اطراف خود حشیش مصرف می کردید و دوباره با دیدن آن محیط وسوسه می شوید از آنجا دوری کنید. به محض اینکه تصمیم به ترک گرفتید ، مواد خود را دور بریزید. خلاص شوید و به عقب نگاه نکنید.

 ۲. از “مردم ، اماکن یا چیزهایی” که باعث می شود مصرف حشیش را آغاز کنی خودداری کنید دور شوید و از تعامل با آنها خودداری کنید.افرادی که در راههای ترک اعتیاد حشیش موفق بوده اند بیان کرده اند که بهبودی زودرس از مواد مخدر یا الکل غالباً با پرهیز از وسوسه کننده ها میسر است و توصیه می کنند که از افراد ، مکان ها یا چیزهایی که باعث میل شدید به نوشیدن یا استفاده از مواد مخدر می شوند خودداری کنید. این اصل می تواند به همان اندازه برای کسانی که مایل به شروع یک عادت برای ترک اعتیاد حشیش هستند مفید باشد. اگر مرتباً با جمعیت خاصی حشیش می کشیدید ممکن است لازم باشد که حداقل برای مدتی از دیدن این افراد و مکانها و چیزهای مرتبط با آنها خودداری کنید.

۳. شروع به ورزش روزانه کنید.تحقیقات نشان داده است که ورزش می تواند به کاهش میل اعتیاد به حشیش و هر ماده مخدر دیگری کمک کند. همچنین می تواند به دنبال ترمیم اعتیاد به حشیش مسیری طولانی را برای بازیابی عملکرد سالم مغز طی کند. ورزش همچنین یک ضدعفونی عالی در برابر استرس است ، بنابراین می تواند به عنوان یک وسیله مقابله ای سالم و جایگزین مناسب برای کسانی که به دلیل استرس ، حشیش دود می کنند ، خدمت کند.

۴- برنامه های حواس پرتی خود را برنامه ریزی کنیداگر شب های خود را در مهمانی ها با سایر دوستان حشیشی بگذرانید ، شکستن روال شما به ویژه دشوار خواهد بود. به جای اینکه خود را در معرض وسوسه قرار دهید ، برنامه های سازماندهی هوشیار یا حداقل وقایع عاری از مصرف حشیش را برنامه ریزی و سازماندهی کنید تا از استفاده بیشتر خودداری کنید. به زودی خواهید فهمید که می توانید بدون مصرف حشیش نیز از تفریح ​​لذت ببرید ، و این کشف به شما کمک می کند تا شادی را در هوشیاری پیدا کنید.

۵- یک سیستم پشتیبانی همچون مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد را انتخاب کنیددر بیشتر موارد ، اگر به دوستان و خانواده خود اجازه دهید بدانند که احساس می کنید مشکلی دارید و سعی در ترک آن دارید ، با حمایت و دلسوزی روبرو خواهید شد. شما مجبور خواهید بود به تعهدی که ابراز کرده اید و نمی خواهید آن را رها کنید پایبند باشید. هنگامی که احساس ضعف می کنید ، به سیستم پشتیبانی خود تکیه دهید تا به شما کمک کند تا اوقات سخت را پشت سر بگذارید.

۶. اهداف خود را پس ترک اعتیاد حشیش تنظیم کنیدبعد از ترک اعتیاد حشیش می خواهید در زندگی به چه نتیجه برسید؟ شما با تعیین اهدافی که با مصرف حشیش امکان پذیر نیستند ، خود را برای موفقیت در ذهنیت خود وادار به ترک این ماده مخدر می کنید.

۷. دریافت راهنمایی حرفه ای از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهداگر تلاشهای خودتان مؤثر نیستند و احساس می کنید که کمک های خارجی می تواند مفید باشد ، مراکز توان بخشی زیادی وجود دارند که سم زدایی و معالجه را کنترل می کنند. همچنین ممکن است بخواهید با داشتن یک مشاور یا درمانگر با تجربه در داروهای اعتیاد خود تجدید نظر کنید و راه دیگری در نظر بگیرید.

بهترین راه برای رهایی به در بهترین مرکز ترک اعتیاد مشهد

روش ترک اعتیاد حشیش در خانه بسیار محبوب است و شاید یکی از بهترین راهها نیز همین باشد. ولی به نقل از مرکز ترک اعتیاد حشیش مشهد برای کسانی که عادت به کشیدن طولانی مدت حشیش دارند ، ایده توقف مصرف می تواند نسبتاً نگران کننده باشد. هنگامی که حشیش در مرکز زندگی شما – سرگرمی ، دوستان ، فعالیت های شبانه شما قرار دارد – تصور یک زندگی بدون آن آسان نیست. اما چه این موضوع را بفهمید و چه نفهمید استفاده از داروهایی که در سطح فدرال غیرقانونی هستند ، قصد دارد شما را به شکلی از زندگی و رفتار متعادل بازدارند. شاید مصرف حشیش برای شما به معنای عدم موفقیت کار برای رسیدن به رویاهایتان باشد. شاید اشتهای شما برای مصرف حشیش در راه کاهش وزن یا تناسب اندام باشد ، یا اینکه برای افزایش نمرات شما برای تحصیل باشد اما به هر حال موجب اعتیاد خواهد شد. شاید تاکنون حتی متوجه وسعت چالش های حشیش در زندگی خود نشده باشید ، اما وقتی واقعاً فکر کردن در مورد آن را شروع کنید، احتمالاً می توانید حداقل یک قسمت از زندگی خود را شناسایی کنید که می تواند با هوشیاری بهبود یابد. ترک اعتیاد حشیش در خانه می تواند به شما کمک کند تا از یک سبک زندگی سمی جدا شوید و درهای جدیدی را برای فرصت های جدید باز کنید. هرچه زودتر این موضوع را درک کنید ، انگیزه بیشتری برای ترک خواهید داشت.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)