تماس

اعتیاد قرص روانگردان در مشهد

اعتیاد قرص روانگردان

مرکز ترک اعتیاد قرص روانگردان مشهد معتقد است : زیاده روی در هر چیزی می تواند مسموم کننده و اعتیاد آور باشد ، حتی اگر چیزی به اندازه آب ضروری باشد. اگرچه همه ما سعی داریم این موارد را منطقی جلوه دهیم ، اما گاهی اوقات به سادگی شکست می خوریم. در گذشته کلمه “اعتیاد” با برخی از اقشار فقیرتر و کمتر تحصیل کرده جامعه همراه بود. این یک واقعیت است که امروزه سوء مصرف مواد در بین افراد موفق و باهوش به همان اندازه رواج دارد. انجمن روانپزشکی آمریکا و ترک اعتیاد قرص روانگردان مشهد، اعتیاد را چیزی توصیف می کند که فرد با وجود پیامدهای مضر ناشی از زیاده روی ، آن را درگیر خود می کند. فرد اجبار یا تمرکز بر مصرف آن ماده خاص یا تمرین آن عادت خاص دارد. اعتیاد منجر به تفکر تحریف شده ، باعث تغییر رفتار و عملکردهای بدن می شود. این اعتیاد به قرص روانگردان منجر به تغییر در سیم کشی مغز می شود. اعتیاد همچنین با ایجاد تحمل مشخص می شود ، به این معنی که فرد با گذشت زمان به دوزهای بیشتری نیاز دارد.دو دلیل گسترده برای اعتیاد ، روانی و فیزیولوژیکی وجود دارد. مؤلفه روانشناختی در هر اعتیاد وجود دارد ، همانطور که شخص به دنبال اعتیاد خود می رود و از آن لذت می برد. برخی به دنبال لذت بردن هستند ، برخی دیگر به دنبال کاهش استرس هستند. برخی افراد حتی معتقدند که اعتیاد باعث بهبود عملکرد ، روحی یا جسمی آنها می شود. اعتیاد فیزیولوژیکی وقتی بدن برای عملکرد طبیعی به مواد وابسته شود بوجود می آید. به عنوان مثال ، افراد سیگاری پس از ترک عادت ، با مشکل سندروم های معده و روده مواجه هستند.

چگونگی ترک اعتیاد قرص روانگردان در مرکز مشهد

مرکز ترک اعتیاد قرص روانگردان مشهد عنوان می کندد که خوشبختانه اعتیاد به قرص روان گردان قابل درمان است ، اما تنها درصورتی که شخص حاضر باشد از شر آن خلاص شود. همه اینها ارتباطی با شکل گیری عادت ، طبیعت لذت طلب انسانها و بخشی از وابستگی فیزیولوژیکی  سرچشمه دارد. بنابراین ما در این مرکز با خواسته قلبی خود شخص مصرف کننده شروع به درمان می کنیم. این روند سخت نیست و کمی صبر و تحمل می طلبد. ما با کادری حرفه ای و دلسوز به افراد بیمار کمک می کنیم تا به زندگی عادی خود بازگردند و هشدارهای استفاده دوباره را نیز گوشزد می کنیم.

با این وجود ، اثربخشی درمان اعتیاد بسیار کم است زیرا معدود افرادی صمیمانه مایل به ترک اعتیاد قرص روان گردان یا ماده مخدر خود هستند. آگاهانه یا غیر آگاهانه، بسیاری از معتادان به دنبال بهانه ای برای ادامه هستند. آمار نشان می دهد که در حدود ۱۰٪ افرادی که سعی در ترک اعتیاد خود دارند ، در واقع موفق هستند. استفاده از داروهای روانگردان تقریباً به طور جهانی ممنوع است ، حتی مطالعات علمی درباره اثرات آنها در اکثر کشورها ممنوع است. با این وجود ، به نظر می رسد که برخی از خصوصیات خاص روانگردان می توانند برای موفقیت در درمان انواع اعتیادها مورد استفاده قرار گیرند. منطق در اینجا استفاده از یک عامل تغییر دهنده ذهن برای غلبه بر وابستگی به ماده دیگری است. این دوز باعث ایجاد سم می شود: یک ترکیب مسموم هنگام استفاده در دوز مناسب می تواند یک داروی کارآمد باشد. داروهای روانگردان در هنگام استفاده در شرایط کنترل شده و با دوز مناسب ممکن است در درمان اعتیاد کمک کنند. این دقیقاً همان کاری است که بسیاری از محققان در تلاشند انجام دهند. ما نیز در مرکز ترک اعتیاد قرص روانگردان از این روش استفاده می کنیم. داروهای روانگردان با سایر داروهای اعتیاد آور و خواص متفاوتی که در ذهن دارید تفاوت دارند: آنها فرآیندهای تفکر و ادراک را از طریق عملکردشان روی گیرنده های سروتونین تغییر می دهند. تحقیقات نشان می دهد که آنها سطح آگاهی تجربه شده را تغییر می دهند. افرادی که این داروها را مصرف می کنند احساس می کنند در خلسه هستند.

اعتیاد به انواع قرص روانگردان و روش های ترک آن در مرکز مشهد

به گزارش مرکز ترک اعتیاد قرص روانگردان مشهد برخی از داروهای روانگردان معمولی شامل هالوژینوژنهای “قارچ جادویی” psilocybin) ، LSD و mescaline )هستند. چندین کارآزمایی و مطالعات مشاهده ای وجود دارد که نشان می دهد این داروها با تنظیم مجدد الگوهای تفکر قادر به تغییر مغز هستند.

Ibogaine یکی از داروهای روانگردان است که مورد مطالعه قرار می گیرد. این یک داروی توهم زای قوی است که خاطرات و تجربیات گوناگونی را برای شخص مصرف کننده آن به ارمغان می آورد که از آن به طور سنتی در آیین های شیامی در غرب آفریقا استفاده می شده است. بسیاری از کلینیک های زیرزمینی برای درمان اعتیاد شدید به مواد مخدر ، اثرات شگفت انگیز حتی یک دوز از این داروی گیاهی را گزارش کرده اند. ما در مرکز ترک اعتیاد قرص روانگردان مشهد استفاده از این قرص را توصیه نمی کنیم.  این دارو بسیار سمی است ، و بسیاری از شرکتهای داروسازی در تلاشند تا با استفاده از آنالوگ ایمنی ، اثر توهم زایی آن را از بین ببرند تا برای انسان بی خطر باشند و هنوز هم قدرت درمان اعتیاد را داشته باشند. در مورد نحوه عملکرد این دارو اطلاعات بسیار کمی شناخته شده است. علاوه بر این ، برخی از افراد جامعه علمی فکر می کنند که فقط ibogaine طبیعی خواص مورد نظر را خواهد داشت. متخصصان پزشکی نسبت به استفاده از این دارو در کلینیک های زیرزمینی احتیاط می کنند ، زیرا عنوان شده است که ibogaine باعث تشنج و نارسایی قلبی می شود. بنابراین ترک اعتیاد قرص روانگردان با یان دارو توصیه نمیشود.  یکی دیگر از ترکیبات طبیعی که نتایج امیدوار کننده ای در درمان اعتیاد به قرص روانگردان و برخی از بیماری های روانپزشکی نشان می دهد psilocybin ، ترکیبی است که در قارچ های جادویی یافت می شود. یک کارآزمایی توسط دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور ، مریلند انجام شده ثابت کرد که این دارو می تواند به افراد معتاد مادام العمر برای ترک این عادت کمک کند. درمان با psilocybin بسیار بهتر از سایر روشهای ضد اعتیاد قرص روانگردان شناخته شده در حال حاضر عمل کرده است.در یک مطالعه دیگر ، از psilocybin برای درمان اعتیاد به الکل استفاده شد. این مطالعه کاملاً خاص بود ، زیرا تنها افرادی که شدیدترین موارد اعتیاد به الکل را داشتند ، برای آزمایش پذیرفته شدند. اگرچه این یک مطالعه در مقیاس کوچک بود ، اما در غلبه بر معتاد به الکل و تغییر کامل چشم انداز شرکت کنندگان ، نتایج فوق العاده ای داشت.

اطلاعاتی در سایت ویکی پدیا در دستر شماست.

ترک اعتیاد قرص روانگردان ال سی دی

به گزارش مرکز ترک اعتیاد قرص روانگردان مشهد: LSD شاید یکی از شناخته شده ترین روانگردان ها باشد. این ماده به عنوان یک داروی تفریحی و اعتیاد آور استفاده می شود ، اگرچه در دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ در اکثر کشورهای جهان ممنوع بود. اما افراد معدودی می دانند که LSD برای آزمایش اعتیاد به شدت مورد آزمایش قرار می گیرد.در یکی از مطالعات گسترده در شش بیمارستان در سراسر ساسکاچوان ، کانادا ، بیش از ۱۰۰۰ الکلی به دلیل اعتیاد به LSD تحت درمان قرار گرفتند. در این مطالعه افرادی که شناخته شده هستند در برابر سایر انواع درمان اعتیاد مقاوم بودند. اکثر کسانی که تحت درمان با LSD بودند توانستند مدت طولانی از الکل دوری کنند. در حقیقت ، محققان از میزان موفقیت ۷۰ درصد خبر دادند. با توجه به آمار و مقیاس مورد مطالعه ، این آمار چیزی نیست که نادیده گرفته شود. با این حال ، به دلیل مجرمانه بودن LSD ، نمی توان از آن برای درمان اعتیاد به الکل استفاده کرد و همچنین آزمایش های بالینی دیگری نیز قابل انجام نیست. با توجه به اینکه داروهای روانگردان به طور مداوم نتایج بسیار خوبی در معالجه اعتیادهای مختلف ارائه داده اند ، احتمالاً باید در مورد ممنوعیت مصرف کامل آنها برای اهداف تحقیقاتی و پزشکی تجدید نظر کنیم. ما این موجب نمی شود که منکر اعتیاد به آنها شد.

مرکز ترک اعتیاد طبوع زندگی در خدمت شماست.

 

 

۴.۳/۵ - (۳ امتیاز)
  • جهت تعیین وقت مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید : 09157040898
  • آدرس : مشهد , اقدسیه 50، نبش نقویه 32 ، مطب روانشناسی دکتر اسماعیل زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات بیشتری مطالعه کنید
ترک اعتیاد متادون در مشهد
خدمات ترک اعتیاد

ترک اعتیاد متادون در مشهد

ترک اعتیاد متادون در مشهد راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد متادون در مشهد راههای پیشنهادی مرکز ترک اعتیاد متادون مشهد برای مصرف کنندگان مرکز ترک

اطلاعات بیشتر »
ترک اعتیاد سریع مشهد
خدمات ترک اعتیاد

ترک اعتیاد سریع مشهد

ترک اعتیاد سریع مشهد : منظور از اعتیاد یا وابستگی به مواد مخدر وابستگی جسمی و روانی است وابستگی جسمی وضعیتی است که در آن

اطلاعات بیشتر »